По случай седмицата на висшата мода в Париж модният бранд на дизайнерът Наталия Гуркова - "Queen by NG " се представи в събитието. организирано от дизайнерът на бижута Ина Лазов, в чест на "Сейф сол" - инициативата за спасяване на почвата, създадена от Сад Гуру! Очарователната Ина блестеше в златна рокля "Princess Gold "от "Queen by NG".
На събитието приставаха модния елит на Париж -дизайнери, модни стилисти, инфлуенсъри, фотографи и клиенти. Разбира се, то бе отразено от водещи журналисти на авторитетните издания като Вог, Ел, Мари Клер и др., които изразиха своето възхищение. Друг знаков френски дизайнер Christophe Guillarme също представи своята нова колекция. Специално, за да уважат ивента, пристигнаха гости от цял свят като: Русия, Бразилия, Норвегия, Казахстан. Те имаха удоволствието да се насладят на бутиковото френско шампанско Jeanson. Изисканите френски шефове приготвиха голямо разнообразие от вкусни рибни, месни и вегетариански ястия с фин завършек от шоколад с трюфел.
За комфорта на своите гости домакинът Ина Лазаров се бе погрижила със специална охрана, тъй като показването на диамантените бижута изисква това. "За самото представяне и обличане на гостите разполагах с личен асистент, за да може на всеки да се обърна персонално внимание. Първата презентация на бранда ми в чужбина, именно в Париж - меката на модата, мина с голям интерес и получи невероятен успех, за което съм много щастлива. Концепцията на бранда -"Queen by NG "- Всяка жена заслужава да се чувства и изглежда като кралица, очевидно важи в цял свят", сподели Гуркова.